Po bilet nad morze :) Kategoria solo
Niedziela, 21 lipca 2013 Komentarze: 11
Z rana postanowiłem kopsnąć się na dworzec PKP celem zakupu biletów nad morze i z powrotem. Decyzja okazała się być słuszną, gdyż przy okienku kwitłem dobre pół godziny, mimo że przygotowane miałem wydruki tras w obie strony. Tak czy inaczej sukces - mam miejsca siedzące, mam miejsca na rower, a siedzę w przedziale dla rowerzystów (co nie zawsze jest tak oczywiste). We wtorek odjazd. Pomorze - przybywam! :)

Przy okazji udało mi się ustrzelić fotkę Open'er-owego Husarza (Siemens EuroSprinter).

Open'er-owy Husarz © kubolsky

Teraz jeszcze tylko telefon do p. Jurka i ruszamy w konkretniejszą trasę :).

kubolsky 06:47 środa, 24 lipca 2013
Ja osobiście również stawiał bym na na wrzesień :)
sebekfireman 07:37 wtorek, 23 lipca 2013
W sierpniu raczej nie dam rady się z Wami wybrać nad morze... chociaż może pod koniec lipca jak będę miał grafik zaskoczą mnie 3 dniami wolnymi w sierpniu. Dopiero na początku września będę miał pewne wolne dłuższe niż 2 dni.
kubolsky 18:55 poniedziałek, 22 lipca 2013
Trza Sebka zagadnąć i może jeszcze w sierpniu albo wrześniu znowu zorganizuje wyprawę"Nad morze w jeden dzień", bo jak widzę chętnych jest sporo, łącznie ze mną :)
grigor86 18:19 poniedziałek, 22 lipca 2013
Trzeba się kopsnąć nad morze rowerami!
sebekfireman 17:24 poniedziałek, 22 lipca 2013
W Twoim rejonie będzie być może OK, ale na rejon 3city ma przyjść jakaś chmura.
kubolsky 12:39 poniedziałek, 22 lipca 2013
Dziwne. Ja jeszcze dziś sprawdzałem prognozy i w moim rejonie wbrew wcześniejszym zapowiedziom ma być sucho i ciepło, a w weekend wręcz upalnie - ponad 30 st.
sebekfireman 10:31 poniedziałek, 22 lipca 2013
Bez rowera nie będzie dało się skorzystać, bo muszę zacząć jazdę pociągiem w Mogilnie i zakończyć w Inowrocławiu :P Ale jutro chyba nie pojadę bo ma być kiepska pogoda na wybrzeżu
kubolsky 09:40 poniedziałek, 22 lipca 2013
Łeeee. To w ogóle opłaca się Tobie brać rower? ;)
sebekfireman 18:34 niedziela, 21 lipca 2013
Hehe - nie dam rady dojechać do Łeby. Mam tylko 6 godzin na krążenie po 3city.
kubolsky 17:47 niedziela, 21 lipca 2013
Do Rowów. Od wczoraj siedzi tam reszta rodzinki, ja dobijam celem zjechania pomorza w tą i w tamtą ile wlezie :) Oczywiście rybki, piwka i pro forma 15-sto minutowego plażingu nie odmówię ;) Wal na Łebę, może się gdzieś spotkamy ;)
sebekfireman 10:39 niedziela, 21 lipca 2013
Gdzie nad morze jedziesz? We wtorek być może też się wybiorę nad morze z rowerem i pociągiem do 3City.