Pętla po okolicy z Jerrym i Marcinem zakończona wyżerką
Piątek, 24 kwietnia 2015 Komentarze: 3
Tradycyjnie - kontakt z Marcinem via FB i informacja zwrotna mówiąca o tym, że Marcin umówił się na popołudniowe kręcenie z Panem Jurkiem. Ku memu szczęściu wybrali MTB ;). Dogaduję szczegóły i o umówionej porze stawiam się w umówionym miejscu, gdzie już czeka pozostała dwójka. Ruszamy spokojnie przed siebie bez konkretnego pomysłu na trasę. Ot jedziemy i rozmawiamy, przy okazji totalnie spontanicznie organizując sobie sobotę. Rozkminialiśmy kilka wariantów, ostatecznie padło na przejazd pociągiem do Poznania, kręcenie po podpoznańskich fyrtlach i powót do Gniezna z wiatrem. Powrót przez Cielimowo, gdzie w przydrożnym barze Smakołyk zakupiliśmy "bułki z kapustą". Czynna konsumpcja odbyła się na terenie byłego poligonu, tam gdzie kiedyś stał wigwam a obecnie leży parkiet ;).

Bułka z kapustą ;) © kubolsky

Chillout na poligonie © kubolsky

Po przyjeździe do domu ogarniam rozkład PKP, informuję chłopaków o godzinie odjazdu, przeglądam raz jeszcze prognozę pogody, przygotowuję rower i podjarany dniem następnym idę spać :)