Good news everyone!
Środa, 27 marca 2013 Komentarze: 6
Przemyślałem sprawę i postanowiłem iść na całość ;) Wybrałem się wieczorem do sąsiada wybadać, jak progress w serwisowaniu fury. Zależy mi na odbiorze do 2.04, ponieważ na cały przyszły tydzień mam zaplanowany urlop. Postanowiłem, że jeżeli Fura nie będzie gotowa do wtorku, to dziś zabieram ją do domu i sam się pomęcze z tą nieszczęsną, przednią przerzutką. Na szczęście okazało się, że po odbiór mam się zgłosić w sobotę w godzinach południowych. Skwituję to klasyką, w wykonaniu Homera Simpsona:

Dziś przyszły do mnie ostatnie na chwile obecną rowerowe zakupy - koszulka na sezon 2013 (w miejsce tej, którą rozerwałem pod koniec poprzedniego sezonu), oraz nowe gripy - Ritchey WCS Ergo TrueGrip. Jeżeli prognozy pogody na "po świetach" się utrzymają, to zapowiada się smakowity i intensywny tydzień. Jaram się! :P
Poniżej focia koszulki, chwyty można sobie wygooglować ;)

koszulka na sezon 2013 © kubolsky

p1t3r 21:38 czwartek, 28 marca 2013
będzie fura i będzie wiosna, oddać mu fure!!!
marcingt 20:06 czwartek, 28 marca 2013
Oby się krótki rękawek przydał w tym roku ;)
kubolsky 08:12 czwartek, 28 marca 2013
A więc guma :) Fabrycznie miałem gumy, choć cienkie jak włos i strasznie przenosiły drgania - po 2h ręce niemiłosiernie cierpły :/ Możliwe też, że to wina kiepskich wideł i samych fabrycznych chwytów - nie zaprzeczam. Z drugiej strony pianka również mnie przerażała, ale sporo pochlebnych opinii na temat trwałości tego modelu skłoniło mnie do zakupu :) Cóż, zobaczymy jak Epicon + nowe Ritchey''e sprawdzą się w praktyce :)
Również zastanawiałem się nad modelem z clampami, ale stwierdziłem, że po pierwsze szkoda mi miejsca na kierownicy, po drugie z z obu stron przyblokuję chwyty rogami i klamkomanetkami, no a po trzecie liczę na to, że są faktycznie tak solidne jak to opisują i nie bedą się okręcać :P
k4r3l 07:37 czwartek, 28 marca 2013
He, też się naoglądałem różnych wzorów, najpierw chciałem iść w design, w sensie że żółte lub z elementami takowego, ale później stwierdziłem, że to kompletnie niepraktyczne rozwiązanie i zdecydowałem się na takie coś:

Cena również ok, no i skoro zrobiło mi się trochę miejsca na nowej kierze, więc szerokość 145mm ładnie się wpasowała. Poza tym są w sam raz na moje duże łapska, hehe.
kubolsky 07:13 czwartek, 28 marca 2013
Dzięki! Jeżeli pogoda nie przypasi, to się chyba potnę wzdłuż i wszerz i mianuję naczelnym emo bikestats.pl ;P
W jakie gripy uderzyłeś? Ja miałem nie lada zagwozdkę przy przeglądaniu allegro, ale w końcu wybrałem te powyższe, bo się sporo dobrego o nich naczytałem. No i cena była mocno przystępna :)
k4r3l 22:38 środa, 27 marca 2013
Super, widzę przygotowania pełną parą - moje nowe chwyty już założone, ale trochę poczekam na test w terenie ;) Udanego urlopowania zatem - oby pogoda sprzyjała ;)