Plany na 2013, cz.1 - Kołobrzeg-Gdańsk
Niedziela, 10 lutego 2013 Komentarze: 2
Na 2013 mam kilka planów związanych z Furą. Od początku wiedziałem, że chcę wystartować w co najmniej jednym wyścigu organizowanym w Gnieźnie, oraz przejechać na rowerze ściane wschodnią. Tak się złożyło, że w stosunkowo krótkim odstępie czasu organizowane są dwa maratony - 7.04 Puchar Wielkopolski XC oraz 26.05 - GP Wielkopolski w maratonach MTB. Oba właśnie w moim rodzinnym mieście. Ale nie o tym miałem pisać.
Właśnie skończyłem planowanie trasy pierwszego, z kilku mam nadzieję tegorocznych tripów. Na pierwszy ogień idzie wybrzeże, od Kołobrzegu do Gdańska. Wstępnie trasę planuje na długi weekend majowy, a jeżeli pogoda pozwoli, to zaplanowane 320 km chcemy przejechać w 3 dni, z jak łatwo się domyśleć dwoma noclegami. Do Kołobrzegu dokulamy się pociągiem, powrót z Gdańska tak samo.
Poniżej zamieszczam link do zaplanowanej przeze mnie trasy, oraz zwracam się do zacnej i szacownej społeczności BS - jeżeli ktokolwiek z Was ma za sobą wycieczkę wybrzeżem Bałtyku (głęboko w to wierzę), to liczę na cenne wskazówki oraz adresy polecanych miejsc noclegowych. Z góry serdeczne dzięki!