Trochę z ustawką GraveLove Poznań, a trochę solo ☁️
Niedziela, 23 maja 2021 Komentarze: 5
Kalorie 1934 kcal
Podjazdy 193 m
Ustawki kolarskie (w tym przypadku gravelowa) to jednak nie moja bajka. Przecinanie lasu z prędkością 30 km/h+ i przebijanie się na szpicę peletonu to coś, czego nie potrafię zrozumieć, a co istotniejsze - nie daje mi żadnej radochy. Z Dzikami z którymi wystartowałem spod Decathlon Winogrady rozjechałem się w Zielonce i stąd w przepięknych, majowych okolicznościach przyrody (czyli ile się da przez las) wróciłem do domu.
Przy okazji przekonałem się też, że w oponach nadal siedzi za dużo powietrza. Wraz z wymianą stockowych WTB na Gravelkingi Panaracera zmieniła się wartość maksymalna i trzeba na nowo próbować znaleźć ten złoty środek. Na kolejny wyjazd szykuiją się nowe, jeszcze niższe wartości - powinno być git. Byle by tylko pogoda pozwoliła, bo to się dzieje dotychczas to jakiś nieśmieszny żart.

kubolsky 09:42 poniedziałek, 24 maja 2021
Love.Las w Tucznie jak znalazł ;)
bobiko 09:36 poniedziałek, 24 maja 2021
dopowiem ze w Tucznie można na kawę sie umowic ;-))

ewentualnie na rynku w Grigoriewie (tzn. Pobiedziska ).
Trollking 21:51 niedziela, 23 maja 2021
"Gravelking" - brzmi jakoś tak... dziwnie, choć nieco znajomo :)

Kurde, czyli są szoszoni, którzy cisną po lasach? Chyba za stary na to jestem. Las to miejsce do podziwiania, wąchania, wchłaniania przyrody, Drogi do ciśnięcia. Gravele niszczą odwieczny porządek rowerowego świata.
kubolsky 18:11 niedziela, 23 maja 2021
Grigor, sprawa jest prosta: weekend, pogoda, telefon/SMS i lecimy na rundę po Zielonce - mamy mniej więcej podobny dojazd :) Trzeba tylko Marcina i Jerrego namówić ;)
grigor86 18:08 niedziela, 23 maja 2021
Łza się w oku kręci na myśl wspólnych wycieczek z naszą ekipą :-(