Mat i Pat, ep.27 ⛅
Piątek, 8 maja 2020 Komentarze: 3
Podjazdy 306 m
Kolejny wyjazd z sąsiedzkiego cyklu "Mat i Pat", pierwszy po koronoprzerwie ;) Muszę przyznać, że daliśmy sobie trochę w palnik, tym bardziej że nie był to bezwietrzny dzień (choć z drugiej strony podczas jazdy z dęciem w ryj irytowały tylko mocniejsze podmuchy). Na koniec trochę się podirytowałem, gdyż jeszcze pod szlabanem na osiedle garmin wskazywał średnią 30 km/h, natomiast na koniec pod klatką (kilkadziesiąt metrów dalej) już 29.9 km/h. Przyjmijmy więc umownie, że dowiozłem niezgorszą, okrągłą średnią :P
Przy okazji przywiozłem tez kolejne w tym roku Gran Fondo, z tym że tym razem na raty ;)

kubolsky 06:51 poniedziałek, 11 maja 2020
To prawda - chusty nie pomagają a dotychczas i tak już było pod górkę (kaski, okulary, obcisłe, prędkość względna) ;). Ja się kapnąłem z opóźnieniem jak tylko sobie poukładałem powyższe składowe plus znajomy rower :)
anka88 20:30 niedziela, 10 maja 2020
O właśnie, a jak ja Ciebie miałam rozpoznać? :). Chyba teraz zacznę zwracać uwagę na koszulkę :)
Trollking 21:15 piątek, 8 maja 2020
Bardzo ładna średnia, przyznaję :) Choć Ciebie w tym kamuflażu to już zupełnie nie poznaję :)