Lipiec, 2015

Suma kalorii:22027 kcal
Poniedziałek, 6 lipca 2015 Komentarze: 0
Z Marcinem ruszamy w kierunku Mnichowa mając nadzieję, że uda nam się zgarnąć ze sobą Micora. Nie wyszło - Micor w Powidzu. Postanawiamy kręcić dalej przed siebie maksymalnie łykając teren. W okolicach ZK w Gębarzewie łapię panę. Szybki serwis i jedziemy dalej. Po drodze zaliczamy tereny byłego poligonu w Cielimowie, następnie przecinamy DK15 i skrajem lasu docieramy na Jelonek. Ponownie przecinamy szosę i ponownie wskakujemy w las. Klucząc fajnymi leśnymi singlami wypadamy na Osińcu. Ponieważ było nam mało postanawiamy pokręcić się jeszcze po mieście. Udajemy się na ul. Polną, gdzie znajduje się stacja Gnieźnieńskiej Kolei Wąskotorowej. Zapuszczamy się dalej w ul. Polną która niespodziewanie się skończyła. Nie chcąc wracać raz przebytą już trasą przedzieramy się wydeptaną ścieżką do ul. Kostrzewskiego. Ponownie asfaltem ruszamy z powrotem w kierunku miasta - ja do siebie, Marcin do siebie.

Niedziela, 5 lipca 2015 Komentarze: 0
Kolejna rowerowa niedziela. Koło 11:00 ruszam do Poznania, obierając na dziś wariant asfaltowy. Temperatura powietrza rosła w tak zaskakująco szybkim tempie, że we Wierzycach musiałem się zatrzymać i w Lewiatanie zakupić płyny na dalszą drogę. Sporo płynów.
Dalej już tradycyjnie przez Gołuń dotarłem do Pobiedzisk, gdzie na Rynku odbiłem w kieruku Promna. Mijając Promno ponownie odbiłem w prawo i przez Górę, Jankowo i Sarbinowo docieram do Swarzędza. Do Poznania wpadam przez Zieliniec skąd w eksresowym tempie przemieszczam się nad Maltę.
Jeszcze kilka oesów po Poznaniu i na dworzec - akurat pociąg przypasował. Podróż powrotna kiblem to jakaś masakra - duchota, spiekota i smród. Dziękujemy PKP!

Środa, 1 lipca 2015 Komentarze: 0
Okolicznymi, okołomiejskimi asfaltami z Marcinem i Piotrkiem. Jak zwykle byo całkiem wesoło :D.