Gran Fondo #04/2021: z wizytą u Maxi Kazza i Kopiernika... ☀️ Kategoria 100 i więcej
Sobota, 19 czerwca 2021 Komentarze: 2
Podjazdy 288 m
...czyli Ciechocinek i Rydzykowo/Krzyżburg/Toronto/Piernik City, no domyślacie się co ;).
Wyjazd o tyle spontanicznie-niespontaniczny, że mieliśmy go w planach, ale nie spodziewałem się, że tak szybko do niego dojdzie.
Aura istnie piekielna - na termometrze niemal skończyła się skala, na szczęście sytuację ratował słaby bo słaby, niekoniecznie prostowryjny (co dzisiaj byłoby zbawieniem) wiatr, oraz niezliczone (czyli w moim przypadku 9) ilości bezalkoholowego. No i woda - dużo wody.
Powrót do domu IC Drwęca w komfortowych warunkach. Swoją drogą mieliśmy niezłego fuksa, bo gdyby nie udało się nam załapać na miejscówki i rezerwację miejsc na rowery to powrót odbył by się jutro koło 11:00 - srogo okroili te połączenia O__O.
Wyjazd oczywiście zaliczam do udanych - wpadło kolejne 100+...i klasyczna kolarska linia, zwana kreską lub odcięciem.

Gran Fondo #04/2021: z wizytą u Maxi Kazza i Kopiernika ☀️ | Ride | Strava

kubolsky 22:13 poniedziałek, 21 czerwca 2021
Pozwolę sobie się nie zgodzić. To, czym raczyliśmy się po drodze to Okocim 0,0% oraz Lech Free i śmiem twierdzić, że na tle koncernowego gó*wna z % wypadają naprawdę ok, choć, CHOĆ mógł to równie dobrze być efekt nieziemskiego zapotrzebowania na płyny. Nie mniej jeśli dyskutujemy już o non alko to uważam, że mój no.1 pod postacią bezalkoholowego IPA z Miłosławia zostawia w tyle sporo kraftów, o koncernowym szajsie nie wspominając. Rzekłem.
Trollking 20:54 poniedziałek, 21 czerwca 2021
Brawo :)

Chwała ludzkości za wynalezienie bezalkoholowego. Też się ostatnio z musu raczyłem, smakuje jak prawie, prawie, prawie, prawie, prawie piwo :)