KCPZPR*: wyjazd ósmy, perspektywiczny ☀️ Kategoria solo, KCPZPR
Podjazdy 179 m
*Konieczność Ciągłego Podstawowego Zaspokajania Potrzeb Rowerowych

#ridesolobecauseyolo

Wiosna wróciła! W zasadzie nigdzie sobie nie poszła, lecz w międzyczasie trochę zapomniała, że jest wiosną ;) W każdym razie znowu mogłem wyjechać na półkrótko, z czego jestem niezmiernie rad :)
Napotkanych radiowozów - 2 (choć jeśli założymy, że lodówa to 1,5 radiowozu to w takim wypadku 3).
Poza tym im dalej od miasta, tym bardziej ludzie kładą lachę na zasłanianie twarzy. Maseczka opuszczona pod brodę, naciągnięta na czoło, zasłaniająca tylko usta... Takich powinno się ścigać, bo tego typu profilaktyka ma sens!
A propos ścigania - jest perspektywa na zaprzestanie ścigania Bogu ducha winnych rowerzystów, biegaczy i wszystkich osób, które w tych dziwnych czasach chcą dbać o swoją kondycję zarówno fizyczną jak i psychiczną, oczywiście w samotności.

Dobre chociaż to :)

Poza tym standardowa runda na zachód. Jeździć trzeba - forma na pierwszy w życiu ultramaraton sama się nie zrobi ¯\_(ツ)_/¯.
Mam tylko nadzieję, że go nie odwołają - w końcu do sierpnia jeszcze trochę ;)